Pod odpowiednim postem mozna dodac komentarz dotyczący doswiadczen z wybraną częścią (np. jak wymienić, jakie są koszty, itp.).
Opisz usterkę swojego auta i podeślij na mail: czesci24@tlen.pl

Żarówki samochodowe (zastosowanie):

-W1,2W - oświetlenie deski rozdzielczej;

- C5W - oświetlenie wnętrza;

- W5W - światła postojowe, boczne kierunkowskazy;

Poniżej pakiety części:

Studia i praca

A: czyli od razu po średniej do pracy?
A: jeśli pracujesz to może znajdź sobie cos własnego od razu będzie lepiej;] ciężko, ale na dłuższą metę lepiej
A: ze tak powiem na swoim jestem juz od 18 roku życia
B: A to nie jest takie proste musiałabym razy 3 zarabiać wynajęcie mieszkanie dwupokojowego w moim mieście kosztuje 1500
B: plus woda i prąd
A: od 18 roku życia mieszkałem sam
A: przez 3 lata
A: a teraz w krk studiuje
B: żartujesz to z czego sie utrzymujesz w takim razie?
A: dostaje rentę po matce, i kasę na naukę z centrum pomocy rodzinie
A: czasami pracuje u kumpla w firmie
A: jak jest jakaś fucha
A: ale jednak jak mieszkałem sam
A: niecałe 800 zł było mało
A: zeby utrzymać mieszkanie i siebie
B: teraz wszystko jest drogie
A: ogólnie ciężkie czasy były
A: okres życia, w którym odzyskałem życiowe siły
A: a teraz znów jest nijako..
A: myślę, ze nadszedł czas zrobić krok w przód
A: nie zaprzeczam, widzę swoje wady
B: każdy ma wady niema ideałów, ale jak cos jest wartościowe to warto o to walczyć
A: tylko ciężko mi sie wziąć w garść jeszcze..

Brak komentarzy: